söndag, december 30

Försoven..

Skit oxå.... försovit mig skulle gått upp klockan 08:00, hade liteprylar att fixa men det gick ju sådär för jag vaknade12:40. Fan jag behöver nåt kraftigare som väcker mig, duger inte med mobillarmet längre. Jag ska anställa Hero (gladiatorn) han borde ju kunna få mej ur sängen.
Shit tänk om han slet upp en ur sängen varje morgon, heheh... skulle nog vakna innan klockan ringde.
Blev lite sent igår somnade inte förns efter 4, gjorde klart ny års menyn iaf så jag måste ju dra och handla idag med.... usch jävla tråkigt och stå och trängas med massa folk. Ja ja.... bara och görat.

Var inne på bloggtoppen nyss blev positivt överraskad det hade varit 175 unika besökare på min blogg denna veckan, Jag har sedan 14/12 haft 524 unika besökare. Rätt ok tycker jag, kul att det är lite folk som börjat läsa skiten.

Nä nu måste jag nog fan ta tag i det.....



Mr: P

Inga kommentarer: