lördag, december 22

Bättre än väntat..

Dagen gick rätt så bra ändå, inga vredesutbrott eller liknande. Visst har det varit människor jag velat köra på med barnvagnen men inga större problem, men jag avskyr folk som inte kan hålla ordning på sina snorig, pilliga och kaxiga barn. Är det så jävla svårt eller? Å är dom så himla vilda får dom väl få ett lugnande piller till sitt Happy meal.
Men en dålignyhet är att vi måste ner till stan imorgon också, för vi har inte köpt alla julklappar än. Men det är ju bara att bita ihop.

Muche-tävlingen rullar på och hittills har 44 pers röstat, riktigt bra tycker jag. Idag kom deltagare B hem från Spanien, så nu tror jag att han kommer få lite mer röster från sina homies.

Har jag precis vart och hämtat Bengans julklapp på posten, och nu ska jag och Ellinor dricka must och julstöka lite.


Mr: P

Inga kommentarer: