söndag, december 9

Ofräscht...

Satt precis och väntade på att tiden för musche-enkäten skulle ta slut, det stod 6-6 det har det gjort de senaste 2 dagarna. Jag är ju en av dem som röstat för muschen och hade väl nöjt mig med lika, men när det var ca en minut kvar att rösta så lägger nån en röst på att det är ofräscht. Alltså van de som tycker att mustasch är ofräscht, fy fan vad surt det känns, när det var så lite tid kvar med.
Hur ska jag nu tolka det hela?
Att det är 6 killar och 7 tjejer som röstat, eller att det är 6 killar och 7 bögar som röstat.
hahahhahehehhe.... Näää ba skoja. Inget ont om homosexuella. Alla kan väl inte digga musche.
Tack till alla er som röstat !

Idag fick jag första musche bilden till mailen, känns bra men jag vet iaf 3 till som kommer trilla in.
Senaste datum för att vara med i tävlingen är söndag 16/12, skicka bilden och namn och adress till: www.pljungberg@hotmail.com
Glöm nu inte namn och adress, annars vet jag inte vart jag skall skicka priset.

Mr: P

Inga kommentarer: