söndag, december 16

Riktigt dåligt av er...


Idag är ju sista anmällningsdagen till min Mustasch-tävling, jag har fått hela 2 st bidrag och jag är riktigt besviken. Var lovad 2 st till men dom har tydligen fegat ur, riktigt dåligt av er tycker jag har ju skaffat ett pris och allt.

Ja ja... skit samma får väl nöja mig med dom två tappra finalisterna. Men jag har 2 skäggiga snubbar till som jag precis skickade sms till, dom får till imorgon kväll på sig.


Det kommer gå till så här:

Jag lägger ut bilderna imorgon, varje bild får ett nummer. Sen lägger jag upp en ny enkät och den som får flest röster vinner. Röstningen avgörs på nyårsafton, så nu gäller det ju för deltagarna att be alla vänner och bekanta att surfa in på http://www.pljungberg.blogspot.com/
och lägga sin röst på den snyggaste Muschen.
Vad tycker ni om Mr: P:s musche då, snygg ju ?
Länge leve mustaschen... Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Shit vad snygg!!!

Mörk och fin är den.

Björn

Carro sa...

haha du ser ut som en konstnär