onsdag, december 19

Vardagsstress.

Har ni märkt hur saker och ting i det dagliga livet alltid ska gå så jävla snabbt?
Ta tex rösterna i typ telefonbanken, dom rabblar alla olika val på 5 sek så det får man ju lyssna om 3 ggr. När man väl fattat vilken siffra man ska trycka på, ja då hinner man bli automatiskt kopplad till handikapps avdelningen, för datorn tror att man är cp-skadad för det tar sån tid.

Samma sak gäller bankomater, jag hinner fan aldrig välja JA när det frågas om minneslapp.
Ni vet ju redan att jag inte hinner gå över vid övergångsställen, innan det blir rödgubbe igen.
Det finns mycket sånt där, va fan ska allt gå så jävla fort för? vart har alla så bråttom?
Alla verkar vara försenade till nån ting, alla ska nånstans, folk springer på stan. Skulle vilja mycket till om jag skulle löpa över kullerstenen i centrum.

jag säger som Ken Ring: TA DET LUGNT !


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

förlåt mig men ibland tror jag att du är lite joel