tisdag, december 11

Självdrag

Ellinor vill flytta till hus, förrut satt hon och letade på hemnet.se. Hon hittade ett hus eller enligt mig var det ett torp, men det var tomten som var av värde.
- Det vill jag ha, kan vi inte köpa det? vi lånar em miljon eller ? E tyckte det var jätteläge på den tomten, men något som jag uppfattade som avskräckande på det lilla huset var att i informationen om ventilationen (heheheh..rimmar ju) stod det SJÄLVDRAG. Självdrag låter inte så modernt, det låter som att öppna alla fönster och låta det blåsa igenom kåken en stund.
Eftersom jag har tummen mitt i handen så ska vi nog satsa på ett hus med riktig och fungerande ventilation.
äh... jag trivs bra i våran lägenhet, går något sönder är det bara att ringa så kommer dom och fixar.


Mr: P

Inga kommentarer: