fredag, december 28

Dags att gå skilda vägar....

Nu är det dags att gå skilda vägar, jag och min älskling har hållet ihop i flera år. I början var det mest på skoj, men det dröjde inte länge förns jag fäste mig och blev riktigt beroende. Min älskling har funnits vid min sida varje dag, vi har gjort allt ihop. Jag åker aldrig nånstans utan min älskling.
Men nu har jag börjat inse att min älskling inte är bra för mig och min hälsa.
Så nu är det alltså dags att gå skilda vägar, vi har försökt tidigare men efter några dagar har vi återförenats. Det kommer bli tufft, riktigt tufft. Jag kommer drömma om min älskling, göra vad som helst för att få tillbaka min älskling. Men jag måste vara stark, stå emot begäret.

Som tur är har jag ju min andra älskling Ellinor som stöttar mig, för det var ju snuset jag snacka om.... Hehehehe....
Den första Januari är det dags att bli kvitt snuset, för alltid hoppas jag. Jag känner mig riktigt motiverad, gett mig fan på att det ska funka den här gången.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

första januari. sen finns det ett fåtal som har 4 doser i kylen. tänker inte slänga dom. när dom är slut gör jag mitt första ärliga försök på att sluta. de fixar vi! ska diska o ta en prilla nu/DJ Bizzle-dizzle-shizzle Shaq