torsdag, december 20

Fan vad äckligt det var...

Det finns mycket saker som jag tycker är pinsamt och jobbigt. Men en av de allra värsta grejerna är ju att gå runt med en snorkråka i näsan hela dagen, utan att nån berättar för en. Sen när man kommer hem så märker man det, och skäms ihjäl.
Men jag klarar inte heller av att berätta det för folk, även om det hänger ut värsta gröna grejen så pallar jag inte berätta. Visst jag skulle ju säga till min sambo el mamma el så, men annars sitter jag bara snällt och spanar in kreationen.
Samma sak gäller folk med tandställning, man sitter och försöker äta sen sitter det nån mitt emot som har ett helt smörgåsbord i rälsen. Vidrigt... visst inget man kan rå för men det är en riktig aptitförstörare.
Gick en kille i min klass som jämt satt och rensa sin tandställning vid matbordet, sen la han fångsten på tallriken. Sen hade han nått sorts vax som han smörjde in käften med för att det inte skulle skava... usch... fy fan vad äckligt det var !


Mr: P

Inga kommentarer: