måndag, december 10

Hårdträning

Ellinors kusin Martin är grym på gitarr, i somras började han lära mig lite smått. Det var skitkul och jag fick låna hans gamla med mig hem, i början övade jag på helgerna men sen dog det ut. Jag vet inte varför för det är riktigt kul och jag vill verkligen lära mig, men tiden finns inte riktigt.
Men nu kommer Martin hem över jul och vill lära mig spela en hel låt, men nu måste jag ju hårdträna varje dag annars märker han ju att jag inte övat sen sist. Nu kommer han ju faktiskt veta det ändå eftersom han brukar läsa detta ;)
Men jag ska ta tag i det på riktigt nu, träna några dagar i veckan så jag och Martin kan åka på turné till sommaren :)
Martin spelar visor och han gör det riktigt bra, jag tror att grabben kommer kunna leva på det i framtiden.


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

På turné me Mr.P

Kör stenhårt så lirar vi sen ;)