onsdag, december 26

Vatten och bröd

Jag är så fruktansvärt mätt, men ändå glider jag runt i vår lägenhet med mysbrallorna fyllda med dumle och annat götta. Sen i fredags har jag haft något i trutten hela tiden, men nu är det fan fullt det får inte plats mer.
Varför måste man bli så åppen på jul och andra högtider? man kan ju faktiskt spara godiset till nästa helg, får då är det ju nyår och då börjar frosseriet igen.
Jag får ju egentligen inte äta godis men jag gjorde ett undantag under julen, går ju inte motstå när det står skålar i varenda hörn.
Men jag passar på nu för 1:a Januari börjar verkligheten, hårdträning inför sommaren så jag (citerar Bengan) slipper stå och gömma mig i vassen när jag badar :)
Nu blir det iaf vatten och bröd tills nyårsmaten.

Imorn väntar jobbet igen, fan vad 5 lediga dagar går fort. Har ju inte direkt villat upp mig, har ju stressat mer än vanligt. Men det är bara 2 dagar, sen väntar 5 lediga dagar :) Det är hårt att arbeta.... Men det är man fan värd efter alla julbord och annan skit.


Mr: P

Inga kommentarer: