onsdag, december 26

Det är sant som hon säger...

I mitt förra inlägg skrev jag ju att jag skulle sluta blogga att bloggen var död, åh att det inte var någon ide att försöka övertala mig. Men det var ju just det jag ville att ni skulle be på era bara knän, kräla i stoftet och slicka min röv. Hahahha....
Det gick ju sådär kan man säga, men vissa av er skulle ju tydligen sakna Mr: P och hans blogg.
Men det är nog sant som Ellinor säger jag är en bloggnörd, allt som händer mig måste jag anteckna i mobilen, för att senare blogga om det. Ser jag något kul på stan så har jag mobilkameran redo.
Jo det är sant som hon säger, jag är en äkta bloggnörd och en stolt sådan!

Men nu ska jag alltså inte sluta utan snarare tvärtom, jag ska blogga mer än någonsin.
Jag är riktigt stolt över min musche-tävling, mycket mer deltagare än jag räknat med. Kul att ni engagerar er, och stödjer våra tävlande.
Hoppas alla haft en bra jul !


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså denna julen blir bara bättre och bättre, skönt och höra att du är tillbaka P, tillbaka för att stanna!

// lillkussen ante

Anonym sa...

drama queen! like it/bengan