torsdag, december 20

Oproffsigt gjort

Idag var jag och Ellinor på stan och tittade på julklappar, jag hatar verkligen skiten men en gång om året får man ju offra sig. Jag gick till bilen innan E för jag skulle hämta Tea hos sin farmor, men det var bara det att bilen inte startade. Jag ringde ut min far och han tog en snabbtitt, vi kom fram till att det nog inte var mycket till bensin i den gamla Saab-missilen.
Då fick jag gnata från vasastan till mor som bor på norrmalm, låna hennes bil och fylla en dunk med bensin, sen tillbaka till vasastan.
Fyllde på bensin och tack herregud det var det som var felet, tur det bara var soppatorsk och inte något svindyrt fel.
Det har blivit lite av en sport för mig att INTE tanka förns det verkligen behövs, idag gick jag ju över den gränsen ;)
Det hela känns lite Oproffsigt gjort, men jag fick ju lite motion iaf.


Mr: P

3 kommentarer:

Carro sa...

joel säger jag bara joel
och vart är rotsakerna??

Carro sa...

tror det är fel på blogger igen för det gick inte att göra länkar förut heller, pröva i morgon. annars får du göra en rekonstruktion i paint

Anonym sa...

Ursäkta men vad är det för fel på Joel, är det fel att vara cp-skadad?
Du verkar ju ha en eller två skruvar lösa om inte annat