fredag, december 14

Nya britney

Amy Diamond var med på barnkanalen förrut, Ellinor sa att hon tyckte hon var duktig. (Hon är duktig) Men sen började Svärfar och jag diskutera hur det blir när hon kommer i puberteten och börjar partaja etc. Det hela spårade fort ur och jag fantiserade om hur hon går på grammisgalan utan trosor och en papparazi får med det på kort, hon slår Idol Amanda på käften på Rockbjörnen. Kör över en autografjägare, och snattar underkläder på HM.

Chansen till att detta händer är ju rätt så stor, kolla bara på Britney Spears hon var värsta gullegrisen när hon började. Men nu har det ju spårat totalt, och om inte Amys föräldrar passar sig så får vi snart se en ny Britney på Aftonbladets löpsedel. Framgång har ju en tendens att stiga artister åt huvudet, speciellt såna som ska vara så himla duktiga/rediga.
jag ger det 3 år innan första skandalen är ett faktum.

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

tack. nu är jag förbaskat nöjd att inte haft en hög papprazis i släptåg under mina räder genom åren. skulle nog blitt ett par löp annars/bengan