lördag, december 15

Varsågod.



Fick en kommentar på föregående inlägg, nån anonym skrev att han/hon tyckte jag var en fjortis. Anonym skrev även att de mest elaka och omogna blogginlägg hon läst var av mig, för det bugar jag och tackar. Anonym bad om en bild på mig så dom fick skriva hur dom uppfattar mitt utseende, visst om dom bilder som redan ligger på bloggen inte duger så kommer här en ny.

På bilden syns ju vissa uppenbara brister så som: Viss övervikt, tunnhårig, problem med akne och dålig skäggväxt. Men om du anonym har något att tilläga så varsågod, ta nu din chans att spy lite galla över Mr: P.

Ser gärna att anonym mailar en bild på sig själv så lovar jag att inom en timme skriva en A uppsats om ditt utseende!

förresten tycker jag att man är riktigt mycket fjortis om man är anonym, våga stå för det du tycker. Det gör jag, Brolin är tjock !

Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

en raggare utan hårnät