måndag, december 24

Fan va B...

Var precis inne på bloggtoppen.se och skulle kolla hur jag låg på listan, åh fy fan säger jag bara. Förra veckan låg jag på plats 69, nu har dom börjat räkna om och jag ligger på plats 113. 113 fan va kasst med 12 besökare per dag, känns ju väldigt motiverande att fortsätta skriva.
Så jag tror att jag lägger ner skiten nu, det tar en massa tid men ingen läser ju så jag kan lika gärna skriva på ett A4 papper.

Åh det är ingen ide att försöka övertala mig, det är slut nu.


SooLong Mr: P

6 kommentarer:

Anonym sa...

Trist för oss som läser den...

Björn

Anonym sa...

gött då. slipper jag ju ett beroende iaf. att läsa din blogg. sen får vi hoppas jag klara att leva utan prilla under läppen/bengan

Anonym sa...

ffs P, kom igen! jag är en ny och mycket trogen läsare av din blogg! vill inte se att den ska läggas sophinken då juuu...

//lillkussen ante

Anonym sa...

nää va fan kom igen nu..läser ju varje dag ju.
Dåligt !

Anonym sa...

KOM TEBAX !!!!!

Mr: P sa...

Lugn flickor, jag e tebax... ;)

Mr: P