torsdag, februari 28

2 Höjdare

Tänkte jag skulle berätta för er om lite sköna individer på min arbetsplats, samtliga av dessa skulle göra sig alldeles utmärkt i 100 Höjdare.

Vi har en raggare som jobbar med oss han är lite...lite... öhhhh typ speciell kan man ju säga.
Han är fruktansvärt godtrogen går på allt man säger, skulle jag be honom springa hem till mig för att jag hade glömt mitt snus ja då skulle han göra det direkt.
Sen är han även en av de kåtaste människor jag mött, så fort han ser en kvinna så blir han helt till sig och det kvittar vilken ålder eller skick han bara måste ragga på dom.
Funderar skarpt på att be honom dra en tarzan varje dag innan jobbet så jag slipper höra hans flåsande och usla raggningsrepliker.
Men han är snäll det är han.

Sen har vi Sveriges roligaste lärling, man kan säga att han är som en mix av Torsten Flink och Krister Pettersson. Hans kropp verkar vara gjord av gummi och han rör sig som en tjackskadad gymnast, sen har han den grövsta STHLM dialekt jag någonsin hört. Han pratar högt för sig själv och har hästsvans, men ju med tiden har jag kommit att tycka att han är en riktigt rolig snubbe.
Han är verkligen en friskfläkt i köket, idag sa han till en av tanterna att hon var otroligt kort och sen frågade han henne om hon hade bilbarnstol...Hahahahahah.... fan vad kul...

Så om Filip och Fredrik behöver folk till nya avsnitt av hundra höjdare så har han två möjliga vinnare här. (Listan kan göras oändligt mycket längre)


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

hhahahahahaha sa han så på riktigt?? va svarade tanten?? antar att det va den finska. han är ju underbar.