tisdag, februari 19

Förbud mott mjukisbrallor.

Jag har som ni vet absolut inget emot mjukisbrallor tvärtom jag älskar det och bär det hemma varje dag, men dagens tonåringar har fan gått för långt. Jag menar dom har det ju till plugget varje dag, även brudarna glider runt i förstora mjukisar. Fan det får ju finnas gränser, visst att det är bra att folk går i bekvämma och slappa kläder men jag tycker det har gått till överdrift nu.
Gymnasieskolor har ju varit rena rama catwalken och det har varit superviktigt med "rätta" kläderna, men nu kommer man undan med ett par intersport mjukbrallor.
Det kan ju iof vara bra för den som kanske inte vill eller har råd med värsta märkeskläderna.
Men nja jag vet inte jag tycker nog man ska prova att förbjuda mjukbrallan, och sen bara låta folk ha det typ på fredagar så blir det lite så där soft fredags stämning.

För när dom har det jämt så tar det ju bort den speciella känslan som helt klart sitter i ett par mjukisar, ni vet själva vad avslappnat och gött det är att glida i ett par när man kommer hem från jobbet.

Nå, får jag erat stöd? tycker kanske även du att ett mjukisförbud borde införas på skolorna runt om i Sverige?


Mr: P

Inga kommentarer: