söndag, februari 10

Mina regler....

I enkäten ang skönaste skomärke blev det lite otippat lika, 4 röster var på Nike och Vagabond.
Jag nöjer mig inte med lika så jag förlänger ett par dagar, min enkät mina regler, inte ant?

Var ute på en kvällspromenix förrut, var helt exalterad över att det inte regnade ute och hyffsat varmt var det med.
Efter ca 10 min började det regna på mig.... vad trodde jag eller... att jag skulle ha turen på min sida...

Denna vecka tänkte jag ta tag i tränandet, köra lite på jobbets gym. Men jag har betämt mig för att ta det lugnt, lätta vikter bygga styrka inte försöka bli grov. Inga jävla pulver och skit, ska träna ur hälsosynpunkt för mitt eget välbefinnande.

Nu fortsätter jag att titta på film (Mr Deeds) lite småkul....

Fortsatt trevlig söndagsångest till eder alla...


Mr: P

Inga kommentarer: