fredag, februari 15

Punkarnas 4 budord.

Kommer ni ihåg Feven? hiphop tjejen som gjorde låten hiphopens 10 budord?
Jag slänger in videon för att friska upp erat minne, det är verkligen inte så att jag tycker hon eller låten är bra, det är bara för att ni ska höra hur melodin går.

För när jag gick på gymnasiet så var det en halvpunkare i min klass, jag hittade på en låt som jag döpte till Punkarnas 4 budord.
Så här gick refrängen:

Det är punkarnas 4 budord
  1. Drick folköl
  2. Spy ner dig själv
  3. Ät upp all ting
  4. Ha en trevlig helg

POM POM....

Kanske inte låter så kul men det var svinkul, och när jag hade sjungit den för honom och resten av klassen i ca 2 år, så tryckte han en dag upp mig mott vägen och så typ så här:

- Du din lilla hiphop fjant, kan du bara hålla käften!

Heheheh.... han hade typ inte sagt något sen vi började i skolan, så det första han sa till mig var detta lilla utbrott. Det stoppade mig dock inte utan gjorde bara det hela roligare. Heheheh...

Undrar vart Feven tog väggen? Hon och Ayo kanske gömmer sig ihop?!





Mr: P

3 kommentarer:

Anonym sa...

hahahaha, minns det så jävla väl! Det var sjukt kul =) Stackars lille Hege.

Carro sa...

Alla som dansar blir trötta i benen. haha det här med att ändra texter är lite din grej märker jag

Anonym sa...

Carro: Tror du han ändrar medvetet? Jag tror han är lite glömsk, han kommer ihåg vissa fragment av låten men inte allt så han slänger in lite som han tycker låter passande.