lördag, februari 23

Mr: P vill ha längre ben

Här om dagen kom det som vanligt ett paket på posten, denna gång med kläder bla två par jeans till mig. På senaste tiden har det känts som om jag har tappat något kilo, så jag var optimistisk och gick ner en storlek på det ena paret. HAHAHAH.... Yeah right du.... fick ju knappt brallorna över höfterna.
Men som tur vad så passade det andra paret men alltid detta men, alla jeans är så jävla långa så jag måste alltid ha lite uppvikt. Det ser ju helt ok ut men jag är trött på det, men att klippa av och sy upp kommer inte på fråga för det är så äckligt fullt när det syns att det inte är en äkta jeanskant längst ner på byxan.

Så nu vill jag faktiskt ha ett par jeans som jag inte behöver vika upp, jag vill ha längre ben men inser ju att det inte blir så lätt att ordna.
Ser ingen annan utväg än att lägga mig på operationsbordet, lite plastikkirurgi har väl ingen dött av.


Mr: P

Inga kommentarer: