lördag, februari 9

Bra eller Anus ?

Idag är en betydelsefull dag, för många är detta en stor och efterlängtad dag.
Godis och tilltugg ska inhandlas vin, öl och dricka ska läggas på kylning. Den rätta outfiten ska inte bara köpas den ska sitta som gjutet, Frillorna innehåller mer vax än någonsin och brun utan sol överkonsumeras.
Jag pratar givetviss om Schlager-spektaklet som drar igång ikväll, detta musikmaraton som pågår långt fram i vår.

Jag tycker ju själv inte att detta är något stort ögonblick, men kommer antagligen att få titta på alla deltävlingar, då min sambo och dotter tycker det är kul.
Alla sk experter tippar på att Amy Diamond står som segrare i kvällens deltävling, själv skiter jag i vilket,men hellre Amy än E-type.

(Eller jag tycker nog egentligen att det är lite bra, men som alla andra hetero killar vågar jag nog inte riktigt stå för det) GO AMY GO !!! hahahahah......

Så vad tycker nu ni, är allt bara blaha eller är det årets grej?
Vem vinner osv osv...

BRA ELLER ANUS?


Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

Big fuckin ANUS! Jag hatar detta mer än WW1 och WW2

Anonym sa...

jag fattar inte varför det står i alla tidningar å sånt att e-type är värsta rockern. alltså har dom missat närmare 20 års eurodiscodängor som karln släppt ut på marknaden? tacka vet jag linda bengtzing, en go o gla tjej/bengan