måndag, februari 18

Vill ha sjukan.....

Dom senaste veckorna har jag komit på mig själv med att sitta söka, eller nja snarare finkamma internet på coola grejer jag kan skicka efter. Det är ständigt något paket på väg hem till oss, allt mellan skor och gitarrer.
Men det hela har blivit lite fanatiskkt och det känns nästan som om jag MÅSTE ha något nytt hela tiden, blir ju helt deppad om jag inte hittar något tufft att skicka efter.
Men jag är ju bara en landstingsanställd kock, så sånt här beteende har jag ju egentligen inte råd med.
Snart sitter jag väl där och tar sms lån för att ha råd med nyaste mobilen, jag citerar min gode vän Bengan:

- Passa dig du, snart är du med i lyxfällan.

hehehe....

Men jag har en liten teori om detta plötsliga ha begär, det är helt enkelt en 25 års kris.
Jag fyller ju om ca 2 veckor och jag kanske krisar lite så här innan, för jag menar efter 25 går det ju bara utför. Man blir fetare får mindre hår på huvudet och får ist mer hår på ryggen och resten av kroppen.
Jag får faktiskt lite panik varje gång en kärring på jobbet frågar hur det känns att bli 25, för det första kan man ju för helvete i fråga det innan man fyllt. För ett par veckor sen hade vi en praktikant på jobbet hon var så där jätte blyg och tystlåten, men i mitten på sista veckan började hon prata med mig lite, då sa hon att hon trodde att jag med var en praktikant.
Hon trodde jag var nånstans mellan 16-18 år, det kan ju förklara varför jag fortfarande får visa leg när jag köper snus.
så jag kanske har min 25 års kris helt i onödan ändå?!

Hur som helst ska jag iaf sluta att ständigt jaga något att köpa, man blir ändå aldrig nöjd.



Mr: P

2 kommentarer:

Anonym sa...

fan oroar du dej för 25 e la fan inget var glad att du kommit så här långt istället! beställ tid för att tatuera dig istället de håller längre!!!

Anonym sa...

ligger i släkten,ginza-paket igår,yvesrocher idag,hehe,kram sis