torsdag, februari 14

Skitbra....

Idag är Mr: P hemma med sin dotter, hon gick en halv dag på dagis och blev sen sjuk igen. Hon har typ maginfluensa IGEN så även jag, jag är så öm i min vältränade bakdel så jag klarara knappt att sitta... HAHAHAHA.... kanske lite info som ni inte är så intresserade av, men än en gång: MIN BLOGG MINA REGLER....

Jag ligger i soffan och bara..... öh bara typ ligger. Min dotter flyger runt i lägenheten som om hon tränade inför tjejmilen. Hon är ju kass i magen men för övrigt helt opåverkad, hon är typ helt galen idag, galen men rolig.

Bifogar här en lista på saker som jag, Mr: P tycker ska finnas till hands när magen sviker:

  1. Blåbärssoppa, se bara på Gunde han är ju grymt energisk så det är ju ett måste.
  2. Nypponsoppa, nästan lika effektivt men snäppet godare.
  3. Smörgåsrån, lätt att äta för dom smälter ju typ i munnen då slipper man tugga.
  4. Ljust rostbröd, samma sak som rånen.
  5. Toapapper, mjukt sådant och mycket.

Har du detta hemma så är det lugnt, men har ni några tips till mig så vore det ju skit bra :)heheh skitbra :)

Mr: P

Inga kommentarer: