måndag, februari 25

Grymt lik katten i Alice i underlandet

En av mina närmaste chefer är så grymt lik katten i Alice i underlandet, speciellt när hon ler då ser hon precis ut som katten på bilden.
Ibland när vi sitter på möte eller så och jag ser henne le, ja då är det precis som om katten sitter där på andra sidan bordet.
Då vill man liksom bara huka sig och locka på henne, man vill bara ropa

- Ksssss ksssss, kom då kissen... kom då kissen.

Sen vill jag killa henne bakom örat och under hakan, tills det att hon ligger på rygg och spinner. Jag vill göra ett stort garnnystan till henne som hon kan leka med.

Jag har flera gånger övervägt att berätta för henne att hon är riktigt lik denna katt, men jag vågar fan inte för tänk om hon lackar ur på mig.
Men egentligen är det ju inget att bli sur över för katten är ju soft.

Vad hade ni sagt, hade ni blivit sura över att vara lik katten?


Mr: P

Inga kommentarer: