torsdag, februari 7

Smakar plast

Jag är så nedrans trött på att ha med mig matlåda till jobbet, nu kanske ni undrar varför en kock har matlåda med sig till jobbet. För det suger stenhårt att äta den mat du lagat under dagen, du har tvingats lukta på det i flera timmar och då smakar det inget vidare när det är dags för lunch.
Men jag börjar tröttna på att äta mat i plastlåda, det smakar liksom inge bra,det smakar ju fan plast.
Det kvittar om det skulle vara oxfile och grejer det smakar ändå bara låda, kvittar om Tom Sjöstedt (årets kock) skulle göra min matlåda, det smakar ändå skit.

Så hjälp mig vad ska Mr P göra med sitt lunch -problem, blir det kanske gorbys eller en körv på Pressbyrån?
Vad tycker ni, kom med lite schyssta förslag vettja !


Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

Gå ut och käka.

/Björn