fredag, februari 8

Favorit...

Eftersom vi leker moddeblogg här i veckan måste jag ju veta lite om vad ni har för favoritplagg, själv är jag ju tokig i sneakers och kepsar men det tycker jag inte riktigt räknas som klädesplagg.
Så ska jag välja ett plagg så blir det nog den gamla trotjänaren Luvtröjan, den har funnits vid min sida så länge jag minns. Den är verkligen det perfekta plagget, passar till fest, vardags och extremt bra att slappa i.
Enda gången luvtröjan är ett litet minus är när den ska få plats under vinterjackan, då är den tjockt mycket ivägen och man kan inte dra upp i halsen.

När jag började skriva detta inlägg blev jag lite nyfiken på hur många luvtröjor det hänger i min garderob, svaret är 16 st.
Något favoritmärke har jag inte, favoritfärger har bara tjejer så det har jag ingen heller.

Så nu till er, vad gillar ni, har ni något favoritplagg eller favorit märke? Vart brukar ni handla just kläder, några tips på bra hemsidor med kläder?
Vill veta allt!

Nu kommer snart min sambo hem då ska hon få ta ett kort på dagens outfit, så den bilden komer snart.


Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

skor skor skor, men det fick man väl inte skriva. Men jag gör det ändå.

Anonym sa...

skräcken har haft problemet med luvtröja nu i vinter oxå. sen fick han hem en fett grym custom made kepa. dra luvan över den när man drar te jobbet mitt i vintern. fick ju höra att jag såg ut som en huligan, men det är la positivt...peace/B