onsdag, februari 20

Mr: P kör en Schulman

Jag var precis inne på bröderna Schulmans blogg, där har Alex bet folk skriva om sig själva lite kort.
Yrke, ålder och hemvist och kanske något mer, vilka är med oss?

Hittills har 140 pers skrivitlite saker om sig själva, så nu tänkte jag att vi kör det här med då.
Berätta vilka ni är för Mr: P, vore ju lite coolt att veta om ni är fjortisar eller pensionärer, killar eller tjejer, vad jobbar ni med etc....

Så just go Bananas i kommentarfältet !!

Mr: P

14 kommentarer:

Anonym sa...

67 årig pensinär, som gillar sköna promenader i naturen. Hälsningar Britta

Anonym sa...

pensionär är jag ju.

Anonym sa...

Arbetslös-23 år-utbildad snickare/Erik

Anonym sa...

student/mia=)

Anonym sa...

Student med overall;-)pluggar media!

Anonym sa...

Jag är en kär-vänlig tös som bor på trängen i skövde, tror att jag brukar se dig ibland. Vad mer kan man skriva, tycker om att gå på gymmet, parta och fika. Kanske vinkar nästa gång "flirtflirt"just det, är 21 år och har långt blont hår!!!!

Anonym sa...

Student.haha verkar vara fler hatade studenter som läser din blogg...är visst inte ensam. Peter Andersson

Anonym sa...

din pappas feta kompis/M

Mr: P sa...

Hahah..ojsan då är det studenter som läser..hhheheheh... fan får nog börja låsa dörren.

Mr: P

Carro sa...

Kevin, Brian, Howie, A.J, Nick där har du dom i ålders ordning!!! jag har väl varit 12 jag med. Och sådan kunskap sitter kvar höhö.

Anonym sa...

24-år, spelman, skrävlare och egenföretagare. Även kusin till Mr.P:s förtjusande sambo och "farbror wannabe" till Tea =)

//Martin

Anonym sa...

Niklas, 24-taggare, livsmedelsarbetare (djurmördare). ööh, gammal skolkamrat med dig. tatt tag i gymmandet igen, fast du vet väl redan det mesta om mig...

Anonym sa...

Är en 23 årig skönhet som du bara skulle älska!!! Kanske ska ta en fika någon dag? Eller vad sägs? Nackdelen är ju att jag är student och vi alla vet ju vad du tycker om studenter! Tyvärr har jag ju inte blont, långt hår heller. Fast ett sådant alternativ verkar du redan ha =)

Anonym sa...

32 årig, mamma, storasyster, jobbar på skola, ähum, vad fan mer, du känner ju din egen syster och vet ju att jag glor här mest hela tiden, hälsa dina töser, kramikram sis