söndag, februari 17

Nr 2

Något som genom åren ställt till det en del för Mr: P är det faktum att jag inte gör nr 2 på tex jobbet, skolan, hos vänner och bekanta. Visst har det ibland funnits undantag, för när man är så skitenödig att man knappt kan prata... ja då får man ju se sig besegrad.

Jag vet egentligen inte varför jag inte gör det men det känns helt enkelt inte bra, jag har nånstans i bakhuvudet en liten fobi, en fobi för att NÅN ska gå förbi utanför toan och HÖRA att jag sitter därinne och gör nr 2. Ja men ni vet att nån ska höra det där plasket, det fruktade plasket som ibland helt enkelt inte går att förhindra.
Detta kan ställa till väldiga problem då jag ibland fått hitta på urlöjliga ursäkter, och sedan på ett eller annat sätt försöka ta mig hem, hem till MIN toa.
Jag har gått runt på krogen med en gångstil som närmast påminner om John Waynes, för att senare få hoppa in i en taxi ta mig hem göra nr 2 och sedan tillbaka till utestället.

Jag har när jag haft färska förhållanden fått ljuga om att jag bara ska ner i tvättstugan, och ist sprungit till min fars lägenhet, där jag i nödfall kan använda toan.
Som ni ser har detta i viss mån begränsat mig, och mitt sätt att vara.
Men jag tror inte jag är själv om detta beteende, jag tror vi är fler, och jag tycker inte ni ska skämmas. Fär alla har vi rätt att BARA vilja göra nr 2 på våran EGEN toa!


Mr: P
aka Mr: Hankey

Inga kommentarer: