fredag, februari 29

Vad tror ni om mig.....

Jag bad er tidigare att gissa hur många Ikea-pennor jag skulle få med mig hem, och hela 3 st har gissat.... WOOOOOW massivt deltagande! Hahahha...

Ni tre som gissade har gissat 183, 43 och Min gamle vän och gitarrbrorsa Bengan har gissat på en, så oerhört säkert för det är precis rätt.
Ni andra vad tror ni om mig att jag är nån tatarunge, luffarpelle eller vad?

Bengan du får dit pris nästa gång vi ses.....

Sen är det en grej jag funderar på varför är största delen av mina besökare inne och läser på måndagar, får ni inte gå online för era morsor resten av veckan eller vad?
Äh skit samma orkar inte skriva mer nu....


Mr: P

3 kommentarer:

Carro sa...

åh va dåligt!! du kan ju inte ha gått in för det direkt....

Anonym sa...

man har ju vind i seglen nu liksom. du har ju ingen handväska å det är ju bara obekvämt att ha dom jävlarna i fickorna. hejar vi fram linda ikväll!!

Anonym sa...

kul att du sätter upp en reco tävling, men sen totalskiter i den...
kännde vinnst vittring å grejer ju!

mvh lillkussen ante