söndag, februari 24

Tack men nejtack....

Detta inlägget går ut till alla ni som skickar massa reklam, kedjebrev och massa tävlingsmail.
Jag blir sjukt trött på skiten, det värsta är att det är ni mina vänner och bekanta som skickar skiten.
Det är ju snällt att ni vill att jag ska vinna ny mobiltelefon etc, men det är aldrig nån som vinner något på sådant skräp, sen är det ju aldrig så lätt som det står att vinna eller ens deltaga.

Det brukar ju vara något sånt här:

Hej Petter,vill du vinna nya Ericsson gh56433?
Isf ska du bara skicka detta mail till 10 000 kompisar, de ska i sin tur skicka till 10 000 kompisar. Sedan får du ett mail där det står en kod, denna kod ska du skicka till ytterligare 10 000 kompisar.
Efter detta får du ett mail med en kod, skicka den plus 578 kr i ett frankerat kuvert.
Sen har du din mobil inom 5-8 veckor.

Så var snälla och sluta skicka sån skit till Mr: P.
Vill jag ha en ny mobil, kläder, godis och ett x-box ja men då köper jag väl för fan det.
Nu vet ni vad jag tycker om detta, så nästa gång nån av er skickar ett sådant mail så blockerar jag er, sen lägger jag upp erat mobil nr på bloggen och uppmanar folk att ringa och störa er dygnet runt i 2,5 år.

Så tack men nej tack
Ta nu inte detta personligt
Utan ta det på allvar!!
Mr: P

Inga kommentarer: