torsdag, februari 7

Dagens outfit

Detta är dagens outfit, en slackersoutfit helt i min smak och otroligt inne!
På huvudet sitter en egendesignad keps köpt på ownlabel.com pris: 349 kr

T-shirten är av märket Rare och är köpt på Yapp pris: 369 kr



Mjukisbrallorna är köpta på H&M pris: 159 kr


Tofflorna är köpta på Ikea pris: 15 kr
Så där nu är ju detta precis som alla modebloggar som finns där ute i cyberrymden, så nu är det bara att vänta på mina 50 000 besökare.
Jag tror ju inte att ni är så sugna på att se mina sketna kläder, men jag kommer fortsätta presentera dagens outfit iaf denna vecka.
Jag ser gärna att NI mailar in eran egen variant på dagens outfit, är den rolig eller snygg så kanske jag publicerar den.
Nu ska jag ut och modesurfa, gäller ju att hänga med :) hehehehhe.....
Mr: p





2 kommentarer:

Carro sa...

men va fan har du läst vad jag har skrivit alls de senaste dagarna??
nu måste jag hata dig också jag är ledsen....

Mr: P sa...

Insåg precis att det fattas något på bilderna, som finns på alla innebrudars. Den lilla lilla hunden, med nån svindyr märkespolo.


Mr: P