tisdag, februari 26

Anna Skipper var helt ursinnig på mig.....

I dag när min dotter sov middag så råkade även Mr: P slumra till lite, jag skulle bara blunda lite men somnade i ca en tim.
Under den tiden hade jag en utav mina konstigaste drömmar någonsin, jag var nämligen med i programmet Du är vad du äter.
Det var den dagen då tv-teamet och Anna själv kommer för att se hur pass illa det verkligen är, när hon skulle titta i vårat skafferi så stod där ofantliga mängder kakor, godis och andra onyttigheter.
Det var här drömmen flippade ur för det var nämligen så att det inte var mina godsaker utan min sambo som hade vart och köpt det och planterat i skafferiet, men självfallet trodde ju inte Skipper på den förklaringen.
När jag skyllde på min sambo blev hon arg och sa att det visst var mina saker och att jag faktiskt fick inse att jag hade stora problem med mitt sockerberoende.

Sen stod både Skipper och sambo och fullständigt spydde galla över mig, dom skrek att jag var en värdelös tjockis, dom drog mig i bilringarna och total förnedrade mig framför kameran.
Sen vaknade jag med ett ryck alldeles svettig och med en puls som om jag hade sprungit tjejmilen.
Jag reste mig upp gick ut i köket där var jag bara tvungen att ta en titt i skafferiet, var det en dröm eller var det fullt med sötsaker.
När jag öppnade insåg jag att det bara var en dröm, blev lite besviken för jag var ju sugen på allt gott som var med i drömmen. Men som tur var hade iaf bullar hemma för jag var sjukt gottesugen, man kan ju tycka att en sådan dröm skulle avskräcka.....
Kanske en vanlig människa men inte Mr: P.

Vad tro ni drömen beror på, kan det vara så att det är en ätstörning som ligger och pyr?
Har vi nån läsare som typ kan tolka drömmar eller så?

Mr: P

1 kommentar:

Anonym sa...

hehe, vad Herr B kan förstå så har du fuskat med din motion, men va vet jag? kan ju inte ens introt till bond på gura liksom