torsdag, februari 7

Kanske får tänka om....

Igår läste jag en artikel på Metro.se det stod om den mest besökta bloggen i Sverige just nu, det är 16 åriga Kenza som står för den. Jag tryckte på länken för att se om det var något att ha, efter ca 2 sekunder insåg jag att denna blogg enbart handlade om livet som bortskämd innerstadsunge.
Den var totalt meningslös och handlade om ingenting, jag tänkte lite och insåg att det gör ju inte min blogg heller. Men skillanden är att hon har 50 000 unika läsare varje vecka, jag själv har ca 300-350 unika läsare varje vecka.
Vad beror nu detta på då?
jo enligt en annan artikel är det modebloggar som är hetast jsst nu, dom får överläggset mest läsare.
Men modebloggare är ju inget jag brinner för direkt, det var ju bara en dryg vecka sen jag dissade de två största modebloggarna.

Men det kanske är dax för mig att tänka om, ni kanske vill se/veta vad jag har på mig varje dag, ni kanske vill veta vart jag köpt mina byxor.
Därför ska jag under dagen omvandla denna blogg till en modeblogg, men på Mr: Ps egna lilla sätt. För jag vill också ha 50 000 besökare i veckan!


Mr: p

2 kommentarer:

Carro sa...

du kan nog gissa mitt svar på den frågan. Men jag tror anledningen är att om man går in på blogg.se där VÄLDIGT många bloggar så ligger KENZA överst på mest aktiva bloggare så många har nog hittat den så, frågan är ju hur många som fortsätter läsa??

Anonym sa...

Jag försökte läsa. Det räckte med hennes presentation och att hon nämnde att hon har en "Paris Hilton-hund", för att jag skulle må dåligt.

Din blogg och dina kläder är way better.

Björn