tisdag, februari 26

Jag ger det 2 veckor sen är han antagligen skadad igen


Hur många gånger har vi inte sett denna ovårdade miljonär på bild tillsammans med rubriken
FOPPA GÖR COMEBACK
Visst jag erkänner att jag inte kan så mycket om hockey eller sport över huvud taget, men är det inte dax att lägga grillerna på hyllan. Jag menar "Comeback" yeah right jag ger det 2 veckor sen är han antagligen skadad igen, för de senaste 3 åren har han max spelat 10 matcher sen har han ju bara vart skadad och gjort diverse inveklade operationer. Kan han inte bara inse att han är för gammal och att hans kropp inte pallar med mera, förstår om han brinner för det men ärligt Foppa ta din miljoners miljarder och passa på och roa dig för man vet inte om man lever imorgon.
Sen kan jag inte fatta att en klubb kan vara redo att pröjsa hur mycket som helst för nån som ständigt är skadad, vill man inte ha lite valuta för pengarna eller? Fast det är klart det är ju Amerikaner vi pratar om.
Gör som alla andra Fd sportstjärnor gör reklam, för Gillette kanske? hehehhe...:)
Mr: P

Inga kommentarer: