måndag, februari 25

Live-bloggar i TV

Jag vet inte om ni själva hört detta men hallåan på Tv6 är riktigt rolig, han tjatar om allt mellan himmel och jord i direkt sändning. En morgon så hälsade han till två snubbar han hade träffat i en bar den helgen, han har spelat flöjt han är riktigt rolig. Man kan säga att han Live-bloggar i tv-rutan, skit coolt.
Men det är konstigt att Tv6 låter honom hålla på, eller gör han detta på eget bevåg kanske!?

Tänkte jag skulle ringa lokal tv och diskutera mina möjligheter att få snacka lite, nu sänder dom ju bara 20 min om dagen men det handlar ju bara om stulna kräftburar och vältna kor. Så det kanske kunde få upp tittar siffrorna lite...heheheheh.


Mr: P

2 kommentarer:

Carro sa...

Men det med lokal tv:n är lättt fixat. Det är ju min syster pojkvän som numera bestämmer över vad som ska sändas där. du får hans nr i morgon sen är det bara att sätta fart med tv-bloggandet

Mr: P sa...

Taget!