onsdag, februari 13

Vidrigt...

I helgen som var flyttade det in många nya studenter, jag observerade att många av dem körde kartonger etc i hästtransporter.
Öhhh.... är det bara Mr: P som tycker det är vidrigt?
Jag skiter i om den är rengjord, en häst transport är ju typ som en rullande djurtoa och bör inte användas som flyttsläp.

Det är ju typ som om jag skulle ta en sån där bajamaj som står på festivaler, skälj ur den lite och använda den att frakta mina kläder i.
Nä har det nån gång varit bajs i så kvittar det hur noga man städar ur (kvittar om det är djur eller människo avföring), en toa är alltid en toa!

Jag har sagt det förrut och jag säger det igen: Studenter är inte kloka i huvudet !!


Mr: P

1 kommentar:

Carro sa...

Men det är väl logiskt, vidrig frakt till vidriga människor