fredag, juli 25

Traumatisk upplevelse

När jag skulle käka lunch förrut så hände något lite obehagligt, jag hade ställt maten på bordet och det var bara att sätta sig och hugga in. Men på något sätt så missbedömde jag avståndet mellan min bak och stolen så jag slappnade av för tidigt och brakade ner på stolen med all världens kraft, jag fick som en enkelstött genom hela jävla kroppen det kändes inte alls bra. Kändes lite som om alla inre organ skakades runt och hamnade på fel plats, som om hjärtat och tarmarna bytt plats eller så. Kan tänka mig att det är så här det känns i kroppen när man fått spö eller vart med i en krock eller någon liknande traumatisk upplevelse.

Det hela var iaf en mycket obehaglig och olustig känsla, tror ni att det är som det känns? jag menar att mina inre organ inte riktigt sitter där de ska längre? Eller är det möjligtviss bara en släng av inbillning ;)

Inga kommentarer: