lördag, juli 5

Öronvax-jakt

Vet ni vad jag tycker är för jävla äckligt? jo folk som kliar sig i öronen med sina glasögon. Dom sitter där med sina jävla märkes bågar och rätt som det är helt utan förvarning så sitter dom där med 2 cm i örat, dom kliar och gräver så man börjar oroa sig över att dom ska peta sönder något ömtåligt där inne. Dom glömmer helt bort att dom inte är hemma utan bland folk, dom går inför denna öronvax-jakt till 110% och blir helt avskärmade från omvärlden.

Men det värsta med hela den här äckelgrejen är ändå när dom petat klart och sitter och betraktar sin fångst, dom skinner upp och man kan nästan se en antydan till stolthet. Som att dom vill ställa sig upp i fikarummet och bara berätta/visa för alla,
- Titta vad jag lyckades fiska ut ur mitt högra öra, enbart med hjälp av mina Armani bågar.

Äckligt, ja äckligt är vad det är.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hoppas du får din egen blogg på 1000apor. Jag garvar ofta åt dina inlägg där. Fortsätt "tjata".