fredag, juli 4

Ibland blir det lite mycket...

En av mina kolleger på jobbet är en översexuel kvinna som är 67 år, har egentligen gått i pension men hjälper till lite när vi är kort om folk. Hon är riktigt soft men ibland blir det lite "To much information"
I dag stod vi på jobbet och hade precis lagat och lastat klart dagens lunch, jag började klaga över den fruktansvärda värmen och ifrågasatte kökets fläktsystem.

P- Fy fan vad varmt det är idag, jag svettas ju som en gris
Kollega- Då ska du känna hur svettigt det är här under, det rinner ju under mina bröst
P- Jaha..... hehehhe
K- Hahahahha.... blev du blygger nu?

I samma sekund som hon sa det så kände jag hur hela min panna rynkade ihop sig och jag fick lite lätta kräkningar, inget av symptomen har släppt än och jag får rysningar när jag tänker tillbaka på händelsen. Som sagt ibland blir det lite mycket.....

Inga kommentarer: