fredag, juli 11

Min bettskena....


Det här är min bettskena den måste jag ha när jag sover för jag pressar tänder, lätt att förväxla med att gnissla tänder men det är inte alls samma sak. Om jag glömmer min bettskena så vaknar jag med en fruktansvärd huvudvärk, som oftast sitter i hela dagen.
Men jag har lite problem med min bettskena jag menar den är ju inte direkt snygg, sexig eller attraktiv och den rosa färgen gör den ju inte så fruktansvärt manlig Men jag har kommit på några små trix och idéer som gör min bettskena lite tuffare och lite manligare:

Nr 1. Jag brukar leka att det är ett tandskydd, ni vet ett sånt där som boxare och hockeyspelare har. Då känns det ju genast lite mer macho. Sen kan man ju stå lite framför spegeln flaxa och slå lite, se lite så där grym ut som boxarna gör innan match.

Nr 2. Jag brukar låtsas att det är grillz, ni vet tandsmycken som alla coola hiphopare har. Har länge funderat över om jag inte skulle klistra fast lite låtsas diamanter på min bettskena..... men då lossar väl dom och jag sätter i halsen och dör i sömnen. Nä, jag fortsätter nog bara med att just låtsas.

Om det finns några fler i vårt avlånga land som skäms lite för sina bettskenor så kan jag varmt rekommendera dessa små knep, men man kanske inte ska ha den första gången som nya flickvännen sover över.
Är det kanske rent utav nån eller några där ute som har några egna små knep som ni kan dela med er utav?

1 kommentar:

Anonym sa...

Hahahahha... du är ju fan störd på riktigt ju!