onsdag, juli 23

Skitkul och genomfestligt!

I går for La famiglia till mini zoo i Tibro, låter lyxigt va!? hehehhehe.... Skämt o sido så åkte vi dit för min lilla dotter älskar verkligen djur i alla dess former, det var ju inte kolmården direkt men det dög gott och väll för henne och det stillade hennes hunger på djur iaf (nu lät ju det som om hon åt djuren, men hon tittade bara)

På vägen hem stannade vi på en typ av stormarknad där inne försvan min sambo och dotter snabbt till en affär med tyg/inrednings prylar, själv hittade jag typ 2000 dvd:er att bläddra igenom. Jag stod där och små tittade men hittade inte direkt någon film jag ville ha, sen helt plötsligt där mellan Batman begins och säsong 3 av Vänner så låg det en porrfilm. Japp du läste rätt där låg en P-rulle bland all komedi och tecknat, det var Pamela Anderson och Tommy Lees hemvideo och den kostade bara 39 kr... hahahhahaha.
Jag vissade min sambo och vi fnissade lite i smyg där bland filmerna, sen gömde jag den högt upp för man vill ju inte att någon 7 åring hittar den.

Men nu funderar jag bara lite över hur i helvete den har hamnat där? den i personalen som plockat upp filmen måste ju sett det, eller? Kan det möjligtviss vara en anställd eller ägaren som planterat filmen med flit för att få lite aktion på stället, för att provocera lite?
Eller så kanske det var en sorts tävling typ som mandeln i gröten, den som hittar P-rullen får välja valfri film....Nä jag vet inte men.... någon som har en logisk förklaring till detta?
Hur som helst så är ju hela händelsen skitkul och genomfestlig!

Inga kommentarer: