onsdag, juli 2

De dricker bodyshots och pippar i buskarna

Minns ni tv-programmet "Ocensurerat", det gick typ på torsdagar 00:30 på tv 4. För er som inte sett det så kommer här en kort förklaring:

Det handlar om fulla engelsmän som semestrar på Ibiza, de dricker bodyshots och pippar i buskarna.
Kanske inte låter som någon höjdare direkt men det var faktiskt ett mycket underhållande program, som jag nästan kan påstå att jag mer eller mindre följde under en kort period i mitt liv.
Jag bara kom att tänka på det för ett par dagar sen och jag saknar den sortens program, det är ju bara massa jävla sjukhus serier och pimp my ride på tv nu för tiden.
Vi tv-tittare borde strejka....stå utanför svt-huset med plakat, och kräva mer Ernst och mer antikrundan eller att dom åtminstone köper in nya säsonger av "Ocensurerat".

2 kommentarer:

Carro sa...

men det går ju fortfarande på tv400 dom visar typ 5 avsnitt i veckan.. och ja det är ett underbart program

Anonym sa...

Usch det där jävla programmet fick mig att må dåligt. Så ångestframkallande på nåt sätt.

Therése