lördag, juli 12

Vill gå ut och skada de som....

Jag sitter här själv i mörkret och stirrar på tv:n, sen växlar jag och stirrar på datorn en stund. Jag kan inte sova för jag är inte trött, det kan ju lätt bli så när man är sjuk och har sovit i 2 dygn.
Men det är något som stör mig när jag sitter här i min ensamhet, något som irriterar, något som skaver i mitt huvud...Hör det på långt håll sen kommer det närmre och närmre, det är ett mycket otrevligt ljud som liksom tränger in i öronen och exploderar.
Sen försvinner det en stund för att efter bara några minuter återkomma, jag blir arg och irriterad och vill gå ut och skada de som för sånt jävla oväsen. Jag vill slita av en finnig femton åring i farten och bara kasta honom på de andra i hans jävla vespa crew, vill gå ut på balkongen och bara skrika MEN HÅLL KÄFTEN NU FÖR HELVETE, ÅK HEM OCH LÄGG ER !

Det är samma sak varje sommar dom åker runt runt och bara gasar, hur jävla kul kan det vara egentligen? Ska fan bli rektor över hela jävla Sverige och min första åtgärd ska bli att ta bort sommarlovet, så jag slipper lyssna på deras förbanade jävla vespor. Det är ju iaf tur att jag inte har vapenlicens :)

Vespaligister kommer nog två på min hatlista efter studenterna, dom är svårslagna dom.

Inga kommentarer: