lördag, juli 19

Smurfjuice

Nu är det alltså första helgen på min tre veckor långa semester, vad passar bättre än att fira det med lite HPNOTIQ eller smurfjuice som jag föredrar att kalla det. Det smeknamnet har dok tendens att ställa till det lite, för min dotter hörde mig använda det och kom då nyfiket springandes och hon ville självfallet smaka på smurfjuicen och förstod inte alls mig när jag förklarade att det faktiskt bara var vuxna som fick dricka det. Hon blev ledsen i ögat och snyftade att hon ville bara smaka lite på smurfjuicen.... hmmm ibland säger man saker som inte är helt genomtänkta.

Hur som helst ska nu Mr P ta sig lite utav smurfjuicen, vad gör ni så här i semestertider, händer det något kul i någons liv har någon av er gjort något spännande eller ska göra något spännande?

Inga kommentarer: