måndag, juli 28

Sen väntar åter fängelsehålan.....

Nu har jag haft semester en hel vecka och fan vad fort det går men jag kan ju inte klaga över vädret iaf, två veckor kvar sen väntar åter fängelsehålan full med tjat kärringar.

Jag är grymt irriterad för när jag köpte vårt mobila bredband så läste jag inte det finstilta som står med pytte bokstäver (vem fan gör det egentligen?) så i går fick jag ett mail av Telia där det stod att vi hade överskridit mängden datatrafik för denna månaden, så nu kommer det gå pissakta resterande dagar. Men varför envisas dom med att skriva all sån här viktig info med myrskrift? fan att man aldrig lär sig men å andra sidan vem orkar stå där i butiken och läsa en fyra sidig uppsats skriven i storlek pytteliten? Så nu sitter man här med Sveriges segaste internet tar ju fan 5 minuter bara att logga in på bloggen, så det blir nog inte så mycket bloggande mer denna månad för jag blir bara sur som FAN och sitter och slår på tangenterna......
Men misströsta inte kära läsare det är ju bara en vecka kvar till det slår om till augusti månad, shit vad tiden går eller?!
Ja ja skit samma, nu ska jag kola på säsong 3 (box 2) av Entourage, så jävla klockrent säger bara Ari Gold, min idol alla kategorier!

Inga kommentarer: