lördag, juli 26

God morgon

God morgon på er vilket jävla väder det är idag, har precis kommit hem efter en svettig morgon promenad på berget 7 km blev det. Nu blir det lite frulle sen iväg till farsan för att hitta en vinande rad till dagens V75, hoppas vi kan pricka in 7 rätt så jag slipper gå tillbaka till jobbet efter semestern. Jag skulle inte tveka en sekund på att säga upp mig om jag van några miljoner, hatar folk som säger:

- Nej jag skulle jobba kvar även om jag van 34 miljoner, man behöver lite rutiner i sitt liv och så behöver man den sociala biten.

Va i helvete man kan väl ha rutiner även om man inte måste kliva upp 05:00 för att slava på ett skit jobb, den sociala biten borde ju även den lösa sig om man har några vänner dvs. Vad skulle ni göra om ni van 10 miljoner? Inte skulle ni väl gå till ett jobb ni inte trivs med?

Inga kommentarer: