torsdag, juli 3

Världens största näsborrar

Jo det är nog fan världens största!..... jag har funderat i 2 dagar nu och kommit fram till att en kvinna på mitt jobb har världens största näsborrar. Varje gång hon pratar med mig så dras min blick automatiskt till dessa grottöppningar, jag hör inte ett ord av vad hon säger för all fokus läggs på borrarna. Dom är så fantastiskt stora så att om man tittar lite nerifrån så kan man tom skymta lite utav hjärnan, och ibland blir jag lite nojig över att något ska trilla ut, något som inte ska trilla ut något som behövs för att hjärnan ska funka.
Hon snörvlar hela tiden och det måste väl vara för att det drar, och för att hindra fåglarna från att bygga bo där inne.
Hon sitter mitt emot mig på lunchen och det enda jag kan tänka på är hennes näsborrar och hur mycket som skulle kunna få plats där, vad för saker man skulle kunna trycka in där. Lätt en tumme ja kanske tom 2 tummar, kanske en stortå, lätt en prinskorv ja kanske tom en frukostkorv. Ja det låter nog lite sjukt men eran fantasi hade också skenat om ni hade sett dom, världens största näsborrar.

4 kommentarer:

Carro sa...

Det är med att viktiga saker har trillat ur hjärnan har vi väl redan fått bevis på??

Anonym sa...

att du berättar att du har en blogg och sen får man läsa om sig själv här, usch, du behöver inte prata med mig mera på jobbet, kan inte rå för att gud gav mig dessa tunnlar till näshål. Okamratligt petter!

Anonym sa...

Var finns ironin i det här påhoppet ?

Mr: P sa...

Ingen ironi, bara ren fakta....