onsdag, juli 9

Stort Tack....

Se där ja, har fått någon sorts "award" av en annan bloggare. Känns ju skitkul att folk diggar Mr P och bloggen, synd bara att det inte ingick en sådan där stor check som dom får i bingolotto :)
Vill ni läsa bloggen där "ÄR JAG VUXEN NU?!" får sin award tryck då HÄR.
Stort TACK för detta!

Fan känner att jag fått lite ny energi nu och blev super motiverad och kommer gå inför bloggen likt en alkis på jakt efter pilsner, jag kommer inte ge mig i första taget med andra ord. Jag borde få mer utmärkelser eller nä... ALLA borde dela ut utmärkelser till varandra. Typ införa någon sorts nomineringsmöte eller ö-råd där man får ge svarta respektive vita kameller till sina arbetskamrater, vore nog bra att rensa luften lite. Då kanske man skulle slippa allt skit snack på arbetsplatserna, eller vad tror ni?

Mvh Mr: P

Inga kommentarer: