torsdag, juli 10

Lite roligare.....

Vaknade för någon timme sedan och har sedan dess legat i sängen och tyckt synd om mig själv, för jag är SJUK och då är det automatiskt synd om mig.

Såg alldeles nyss en mycket dålig tv-reklam, det var reklam för Librese (lite osäker på stavningen där) trosskydd.
Librese design hete den vet inte om det var en ny sort eller bara en ny design helt enkelt :) det var typ graffitti på förpackningen. Tjejen i reklam sa följande:

- Nya librese design, gör det lite roligare att ha mens!

HaHaHa.... det var det dummaste jag hört och jag köper det verkligen inte, tom jag som aldrig haft mens fattar ju hur dåligt denna reklam faktiskt är. Om vi ska göra en jämförelse så kan vi ju säga så här, det blir ju inte roligare att få en spark i pungen om skon som sparkar dig är blommig än om det skulle vara en helt vanlig tråkig svart sko.
Jag tycker reklamen är så fruktansvärt jävla skitdålig och den som pitchat iden borde få sparken omedelbart direkt!

Eller har jag fel tjejer, blir det lite roligare att ha mens när förpackningen är snygg?

Inga kommentarer: