torsdag, juli 24

Värsta vädret...

Sitter här i soffan framför tv:n och är så där äckelproppmätt för jag åt alldeles för mycket glass (Chunky Monkey från Ben & Jerrys) har nog lyckats bränna mig på näsan med för det var hemskt vad det hettar i fejset nu. Det har ju varit riktigt kalasväder i dag och jag och min dotter har vart på lekplatsen halva dagen, där hittade hon en polare så Mr P kunde kicka tillbaks i gräset... soft.

Sitter här nu och tittar på ett Päron till farsa, fan jag har sett skiten typ 1000 ggr men jag älskar dom filmerna för det är så grymt lätt tittat så man slipper liksom att tänka och det är ju gött när man har semester.. hehheheh..

Det enda tråkiga med denna semester är att min sambo måste jobba och det är ju lite surt om inte minst för henne, men jag och Tea får hitta på lite kul saker själva ist. Men jag skulle behöva lite inspiration lite förslag på aktiviteter som jag och min dotter kan göra på dagarna, inga självklara saker så som bada, lekplats etc. Nä lite nytt lite roligt.... tänk till nu för fan!

2 kommentarer:

Anonym sa...

cykla till aspö och picknicka i gröngräset, dra till linkan och hälsa på fififlee alex och feta syrran,haha....verkligt BRA aktiviteter att ta sig för. Eller vad sägs om att ses i gränna, åka över till visingsö och hyra cyklar och käka rökt sik!! Fast vi fårnog bryta ett finger på elli innan då, så att hon blir sjukskriven och får följa med, det blir ju mysigare då...eller, hm, bryta kanske är brutalt, men en stukning då?!!=)

Sara sa...

OM du gillar Chunky Monkey måste du prova New York super fudge chunk. Åhhh, säger jag bara. Såååå in i vassen gott.